CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

ownerBloggie♥

ownerBloggie♥
she is Husnul khotimah

Tuesday, February 15, 2011

perasaanAKU

hari ni 16 FEBRUARI '11_rabu . ada somethg y mmbuatkn aku SEDIH dan GEMBIRA . 

sedih bile t'ingatkn si dea y jauh . aku xthu nape makin ari perangai dea semakin lain , dea jarang call jarang text . kadang-kadang mcam benda negatif aku fikir pasal dea . tapi hm . aku xthu ape y perlu aku buad . . terus trang or just biarkn jep . tapi sampai bile ?hm . xpe laa . aku harap dea jujur ngan aku . rindu sgat kat dea . tiap kali pukul 5 p.m aku xkan lepaskn hp aku . sbab menunggu text dari dea sampai laa aku t'tido dan bile aku bagon jep esok pagi aku akan terus check hp aku dan hope ada mesej dari dea . tapi ... selalunya harapan tu hancur , xde langsung text or miskol . mane dea y aku kenal dulu . myb dea bz or penat but xkan 1 msej pon xbole na send . entahla !aku xthu na buad ape skunk . BLUR . mlas na cite pnjang .

and the good news is aku bole balik today . da sbulan lbih aku kt sini . BOSAN !tapi nsib baik laa ade abg and kakak kt sini y sllu lepak blik aku . haha . xde laa bosan sgat . hm . doc da kurang kn ubat aku , now just masok doxo jep . ALHAMDULILLAH akhir ye pnyakit aku smakin baik . after this aku da xpyah naik wad ni lg . just chemo kt klinik deaorg jep . xsabar na balik . now tungu my mom ambik . selamat tinggal warga-warga 9U. time kasih sbab jage aku kt sini oke . sayang korng smua . muahg . 

1 comment:

  1. dont wory..i know him...die sgt baik..beruntung dpt die..
    btw...i kwn die...
    smoga bahagia ngn fie..jgn risau2 ok..:)

    ReplyDelete